Artykuł Wywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinet

Wypróbuj za darmo!

Pobierz broszurę w PDF

...gdy brakuje Ci czasu
na przeglądanie
strony WWW.

» Pobierz

Wypróbuj za darmo!

Poznaj wszystkie możliwości
najlepszego programu
do gabinetu!

» Wypróbuj

Złóż zamówienie!

Zamów iGabinet już dziś
w dogodnym pakiecie
instalacyjnym!

» Zamów

Oferta indywidualna

Zapytaj o indywidualną
ofertę dopasowaną
do Twoich potrzeb.

» Zapytaj

Wywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinet

Wywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinetWywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinetWywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinetWywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinet
Przedstawiamy fragment wywiadu dr Dominikiem Ociepką z gabinetu stomatologicznego DentalStudio, który dba o zdrowe zęby i uśmiechy pacjentów w Szczecinie oraz swoim rodzinnym Gryfinie, od lat wykorzystując w swoich gabinetach Platformę iGabinet. Od niedawna doktor jest użytkownikiem najnowszej wersji tego oprogramowania, a dokładniej wersji przeznaczonej dla gabinetów stomatologicznych - Platformy iGabinetDENTOnet.pl.

Wywiad obejrzeć można pod tym adresem: http://dentowizja.pl/video/8578873-igabinetdentonet/. W tym krótkim nagraniu dr Dominik Ociepka porusza bardzo istotne kwestie stałego kontaktu i automatycznej komunikacji ze swoimi pacjentami, realizowane przez Platformę iGabinet w sposób ciągły nawet wówczas, gdy wszystkie komputery są wyłączone i w gabinetach nie ma już nikogo.

Doktor opowiada również o wyjątkowo pozytywnych reakcjach swoich pacjentów na otrzymywane "od niego" automatyczne wiadomości E-mail i SMS, których zazwyczaj kompletnie się nie spodziewają. Przykładem jest tutaj w szczególności telefon od jednej z pacjentek z podziękowaniami za przesłane jej życzenia urodzinowe i pamięć.

Gwoli wyjaśnienia, każdego dnia samodzielnie przesyła życzenia wszystkim solenizantom w pierwszej osobie, w imieniu samego doktora tak, jakby to on sam skonstruował i przesłał każdą taką wiadomość. Podobnie ma się sprawa automatycznych powiadomień o zbliżających się wizytach, czy zaproszeń na wizyty kontrolne po upływie określonego czasu. Pikanterii sprawie dodaje fakt, iż cała komunikacja może być realizowana w ojczystym języku pacjenta.

Nagranie zostało zrealizowane podczas tegorocznych targów stomatologicznych CEDE 2010 w Poznaniu, przez zespół redaktorów nowego portalu Dentowizja.com, który wprowadza nową jakość do polskiego internetu w postaci stomatologicznej telewizji! Aby to lepiej zobrazować, wystarczy wyobrazić sobie taką stomatologiczną wersję portalu YouTube.

Tutaj inne realizacje filmowe w tematyce Platformy iGabinet: http://dentowizja.pl/video/8579057-nowoczesne-technologie-w-recepcji/, http://dentowizja.pl/video/8579361-igabinet-nowoczesna-rejestracja/. Polecamy!

Zobacz również:

Nowe rozwiązania usprawniające i przyspieszające edycję wizyty pacjenta

Nowe rozwiązania usprawniające i przyspieszające edycję wizyty pacjenta
Obsługa wizyt w Platformie iGabinet właśnie została znacznie usprawniona dzięki rozbudowie o szereg nowych mechanizmów, w tym o długo wyczekiwany edytor własnych formularzy opisów wizyt. Możliwość tworzenia indywidualnych formularzy rozszerza i tak bogate już możliwości szablonów opisów wizyt, znacznie zwiększając szybkość formalnej obsługi wizyt pacjentów. W systemie pojawił się także nowy moduł ginekologiczny, kalkulator i śledzenie współczynnika BMI, jak również obsługa "szybkiej wizyty" pacjenta.
Przeczytaj cały artykuł »

Elektroniczna Weryfikacja Uprawnień Świadczeniobiorcy (eWUŚ) oraz nowe recepty

Elektroniczna Weryfikacja Uprawnień Świadczeniobiorcy (eWUŚ) oraz nowe recepty
eWUŚ - System Elektronicznej Weryfikacja Uprawnień Świadczeniobiorcy, to jedna z kolejnych nowości w Platformie iGabinet. Od teraz użytkownicy systemu mogą korzystać z mechanizmów weryfikujących ubezpieczenie pacjentów, bez potrzeby korzystania z dodatkowego oprogramowania. Wśród innych nowości, pojawiły się m.in. nowe recepty, oparte o nową pulę numerów i dodatkowe kody paskowe. Zmiany ucieszą w szczególności placówki współpracujące z NFZ.
Przeczytaj cały artykuł »

Nowe Centrum Danych obsługujące serwery Platformy iGabinet

Nowe Centrum Danych obsługujące serwery Platformy iGabinet
Wbrew pozorom, dość częstym pytaniem które otrzymujemy w wielu listach i telefonach jest kwestia bezpieczeństwa przechowywania danych obsługiwanych za pomocą Platformy iGabinet medyczny. Dlatego też z dużą satysfakcją prezentujemy nowe Centrum Danych, spełniające najwyższe standardy bezpieczeństwa, które mieści dedykowane serwery udostępniające niniejsze oprogramowanie.
Przeczytaj cały artykuł »

W razie jakichkolwiek kłopotów z obsługą,
zespół operatorów Platformy iGabinet jest zawsze do dyspozycji!

Start  /  Możliwości  /  Realizacje  /  Opinie  /  Cennik  /  FAQ  /  Aktualności  /  Kontakt

Odwiedź nasz profil: